Te Amo !

SPM

Woah lah weyh ! Haha . Okay now aku nak tulis pasal SPM nie . Excited lah sikit do ! haha . Okay , first BM .., humphh , boleh tahan but tough jugak paper 1 dia . Aku pulak run of idea , memang senang sangat nak jawab ! haha , itu ayat perli okay . Paper 2 BM not bad , senang pun ada susah pun ade , but majority senang :) hihi . Next is BI , paper 1, okay , not bad , agak senang . Bila dah jawab rasa happy lah jugak . Paper 2 , humphh , nice lah jugak an , SPM pulak , takkan nak bagi senang-senang kot . Next is Sejarah , damn susah do paper 1 dia , sampai aku dapat skor only 28/40 je . Tapi aku still bersyukur lah , selama ni exam sejarah tak pernah 25 above . hihi , paper 2 , puas hati sangat . apa yang aku baca last minute semua masuk , lagi lagi masuk pasal nabi and globalisasi . memang best ! Then Mathematics , paper 1 like sucks ! rasa nak maki je soalan-soalan yang diberikan . Tak cukup masa . dah lah 40 soalan , soalan kalau boleh nak kasi macam 2 perenggan , masa yang diperuntuukan hanya 1.15 minit . WTF rite ? paper 2 kembalikan mood aku , thanks Allah :) happy sangat dapat jawab semua paper 2 . Hopefully dapat target A- . Amin . Next Agama , waaahhh , seram sejuk jugak nak jawab , takut over-confident sangat karang , mampos markah down gila nanti . Over all , paper1&2 amat memuaskan hati . And the latest aku jawab , Science , paper 1 cool enough ! paper 2 best sangat ! semua complete dijawab . First time tuuuu .. hahah . So over all now , puas hati lah . Now , tinggal lagi 3 subject sahaja , but 6 paper' of course . Hopefully , dalam skor and jawab paper's yang tinggal ni . And wish me luck . 
Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment