Te Amo !

SPM

oh man ! now , terpaksa lepaskan all the "nonsenses" bagi mama lah kan , stop facebook-ing , blog-ing , and semua lah . But hari ini , nafsu tidak dapat dikawal sama sekali . Rasa rindu saja nak update , rindu nak usha-usha blog orang , rindu macam-macam lagi lah ! senang cite . HAHA . So , hari ni nak entry pasal Spm . Dah lama dah Spm , baru sekarang nak entry . But Alhamdulillah , paper Bm ,BI and sejarah sudah pun berlalu and agak mencabar lah jugak soalannya , lagi lagi sejarah ! FAVORITE saya ! sakai je . haha . But boleh tahan lah , dapat spot questions , but tadelah trust sangat dengan spot question tu , nanti bukak paper tade soalan tu , frust menonggeng lah aku . Haha . Now , aku kene get ready for math and agama pulak . Its more important to me , sebab aku rasa aku boleh skor A dengan Math , Agama , Bm and Bi sahaja . tapi aku try jugak lah skor yang lain , still have time rite ? bak kata orang tua dahulu , "dimana ade kemahuan , di situ aku jalan" pegang ayat tu sampai mampos ye ! hahaha . Nothing special on this entry , just nak hilangkan boring aku je . And yeah , kalau rasa diri tu macam free je , gunakanlah CareFree. haha acah-acah je , jemputlah ke blog sarah lagi satu ni haa ...

No comments:

Post a Comment